Aflevering 5 | SGNGameChannel

20-04-2024

Een nieuwe serie op mijn kanaal of nou ja dat was het idee!
Ik presenteer: Super Mario Maker 2!
Dit vond ik echt ge wel dig!
Waarom ik SMM2 deed? Nou ja ik keek naar andere YT'ers zoals Linktijger, JoostSpeeltSpellen & Gamemeneer en wat gingen die doen?
Super Mario Maker 2!
Fun Fact: Deze video is 12 oktober uitgekomen daarvoor deed ik allemaal minivlogs,
Fun Fact: Ik had toen echt een hele dikke GOEDKOPE headset op! Het enige waarom ik deze headset wilde was door die lichtjes en de microfoon,
Fun Fact: Deze video had maar liefst 148 (!) weergaven!
Fun Fact: Het liedje in het begin van de video heb ik genakt van Linktijger en Joost!

Veel KijkPlezier!

Neem contact op:

Heb je voor mij:
Fan-made spulletjes, brieven of iets anders gemaakt?
Heel erg bedankt! Ik waardeer het!
Neem contact op en via daar sturen wij het adres!

Telefonisch contact:
+31645574555

E-mailadres:
SGNProductie@gmail.com

Schrijf je in voor onze (NIEUWE) Nieuwsbrief

Wil JIJ echt op de hoogte blijven van ALLES wat SGNProductie doet?

Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief genaamd: De SGNBrief
En krijg maandelijks te horen wat ons plan is voor de maand!

Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin