Aflevering 4 | SGNGameChannel

20-04-2024

Op 12 maart 2022 een hele tijd na Aflevering 3 ben ik weer begonnen met uploaden!
Ik was blijkbaar een tijdje weg en ik wilde met iets pakkends beginnen.
Ik had toen in die tijd nog een oude Apple Macbook Pro en ik wilde daarmee Minecraft Hardcore doen...
Tja en je weet hoe dat gaat: Slechte computer + opnemen + Minecraft spelen = Geluid en video is niet gelijk!
Hoe dan ook: Na een pauze heb ik nieuwe dingen gemaakt zoals een nieuwe intro, intro muziek en noem maar op!

Fun Fact: Deze video heeft in totaal 32 views gekregen.
Fun Fact: Dit is trouwens nog de tijdperk waarin ik een piepstem had hahahaha!
Fun Fact: Ik kon toen echt nog geen thumbnails maken dus heb gwoon een blauwe/zwarte achtergrond op internet gezocht en toen kwam ik hier op uit!


Veel KijkPlezier!

Neem contact op:

Heb je voor mij:
Fan-made spulletjes, brieven of iets anders gemaakt?
Heel erg bedankt! Ik waardeer het!
Neem contact op en via daar sturen wij het adres!

Telefonisch contact:
+31645574555

E-mailadres:
SGNProductie@gmail.com

Schrijf je in voor onze (NIEUWE) Nieuwsbrief

Wil JIJ echt op de hoogte blijven van ALLES wat SGNProductie doet?

Schrijf je dan in voor onze maandelijkse nieuwsbrief genaamd: De SGNBrief
En krijg maandelijks te horen wat ons plan is voor de maand!

Mogelijk gemaakt door Webnode Cookies
Maak een gratis website. Deze website werd gemaakt met Webnode. Maak jouw eigen website vandaag nog gratis! Begin